måndag 31 januari 2011

Mör

Jag är helt slut idag. Allt hostande och hattande har tillslut tagit ut sin rätt. Jag vill gå och sova NU, men det är för tidigt, iallafall enligt barnen.
    I dag fick jag vara med och se en gastroskopi vilket var väldigt intressant men otroligt obehagligt för patienten. Jag håller alla tummar att jag aldrig någonsin behöver göra en sådan.
    Är lite i olag i hormonerna den här tiden på månaden och väldigt överkänslig. Vilket ledde till att jag planerade att bomba en avdelning på sjukhuset i dag för att jag blev förolämpad. Men de e lugnt, jag ska inte bomba nånting men kommer troligtvis inte sätta min fot där.
    I övrigt håller kronprinsen på att bli sjuk för första gången på evigheter. Han är nästan aldrig sjuk *ta i trä, peppar, peppar*. Men jag hoppas verkligen att han håller sig frisk så jag slipper missa fler dagar på praktiken. Jag har redan varit borta en dag i veckan på de två veckor jag praktiserat, fast ena har jag iofs jobbat in.
    Jag ser framemot en lugn och skön helg med mina fina pojkar, och alla ska vara friska då.
    Nu håller Benji på att "städa" sitt rum, jag har sagt att han icket kommer att få leka med någon kompis efter skolan om han inte städar på sitt rum.
  

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar