torsdag 27 januari 2011

En pinsam fåntratt

Jag och Dennis har hostat i kapp i natt. Dennis hostade till och med så att han kräktes. Jag min idiot tänkte inte på att ringa till praktiken och meddela att idag stannar jag hemma med Dennis. Egentligen skulle ju Daniel varit hemma men han for och jobbade. Han erbjöd sig att ta med Dennis till Norge men jag var/är väldigt skeptiskt inställd till det. Jag skulle få komma in och jobba i morgon istället, på min lediga dag, det är ju tur att hon som håller i studenternas förehavanden är snäll. Jag måste vara jävlig att ha som praktikant egentligen. Jag känner mig pinsam. Jag känner mig som ett fån.
  
Skit i det. Jag får ägna dagen åt att städa, tvätta och laga matlådor istället.

Då jag väl sovit i natt har jag haft mardrömmar. Det är samma tema som på en del andra mardrömmar jag haft på sistonde. Känns som undertryckta känslor försöker slå sig fram, man kanske helt enkelt bara ska låta dem komma.

Nä, nu ska jag försöka få i Dennis något som sitter och halvsover i soffan framför Nicke Nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar