lördag 1 januari 2011

2011

Idag vaknar vi upp till ett nytt år. Idagåker julgranen ut och jag tror nästan att restren av all jul åker ut i samband med den.
   Vi spenderade nyårsafton hos Anna och Micketillsammans med Helena och Emma. Benji var tillsammans med familjen K. Vi käkade en god och förätt som Helena gjort, det är faktiskt något som jag kommer att göra hemma hädanefter. Sedan så blev det hasselbackspären, fläskfile inlindad i parmaskinka, Courn, beasås och sallad. Till efterrätt hade jag gjort vitchokladmoussè med hallon on top. Mellan allt ätande så surrades det en hel del.En del drack skumpa men jag och Danne höll oss till Fanta pineapple.
    Dennis höll igång alla i omgångar hela kvällen. Jagoch danne satt mest medan alla andra roade Dennis. Han var så snäll, nästan hela tiden iallafall.
    Vid 00:00 slaget gick vi ut på gatorna för att titta på raketer, rakter som inte syntes så väl. Dennis lyssnade och tittade med en skräckblandad förtjusning. "BOMBER" sa han
Sedan for jag, Daniel och Dennis hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar