söndag 23 januari 2011

Snart måndag

Äntligen är det måndag i morgon. GUD så skönt att få ta sig upp och iväg och få känna pressen lite.
    Det blev ingen kyl/frys idag heller men i morgon lät det visst som att dom skulle hämta den med Simons lastbil. det är ju alltid nåt.
    Förkylningen ligger och spökar men i morgon hade jag tänkt vara frisk. Jag ska jobba kväll för första gången på sjukhuset och det ska bli intressant.
    I övrigt så har det varit en lugn dag. Jag har städat vilket inte märks nu. Dennis och hans far har varit nere i Ljumviken och gungat. Sedan så bakade vi, jag gjorde kärleksmuffins och Daniel gjorde sin speciallitet sockerkaka med smörkräm.  Jag verkar ha blivit allergisk mot socker nuförtiden och jag ser inget som helst fel i det. Det är ju rent utav underbart. Sedan så är salt en sak jag måste dra ner på har jag märkt.
    I morgon är det nya tag, frisk luft och visa mig från den bästa sidan i morgon.
    Nu ska jag försöka få kontroll över tv:n eftersom att finalen i handboll är jag verkligen inte ett dugg intresserad utav.



  
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar