onsdag 12 januari 2011

Trött med stort T

Idag har varit en lugn dag och trots det däckade jag i soffan tillsammans med Junior och Fåret Shaun. Enda anledningen till att jag vaknade var för att jag var hungrig. Tur man har färdilagad mat hemma, det enda som behövs är att koka makaroner till.
    Va förbi Anna efter att jag varit på sjukhuset idag. Hon utfodrade mig med mackor med världens godaste smör som heter Flora. Sedan gick vi en promenad tills det att min buss skulle gå hem.
    Hoppas att allt löser sig med praktiktiderna. Hon som gör mitt schema är verkligen en pärla som ids sitta och pussla för min skull. Får jag nu bara låna en bil så har både dagis och fritids sagt att dom kan öppna 06:15 de dagar jag behöver den hjälpen.
    Idag är det bara jag och Junior hemma. Det brukar inte höra till vanligheterna nu för tiden. Det är ganska mysigt att få rå om bara honom. I framtiden skall vi se till att man får mer egen tid med barnen. Jag får ju aldrig vara själv med Benji exempelvis och det skulle behövas.
    Junior matvägrar visst som vanligt, så jag får dinera för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar