tisdag 11 januari 2011

På schtan


Marinblå tunika Ginatricot 149:-


Idag har jag varit i stan hela dagen. Köpte en tunika på Ginatricot för 149spänn och skorvmål på Max. Jävla Janne.
    Vi for sedan till skolan för att skriva in oss och där var ungefär 300 elever till för att skriva in sig. Tur våran ryska klasskamrat Irina hade farit dit tidigare och plockat på sig kölappar åt oss allihop. Sedan satt vi i cafeterian och pratadeom livets krämpor.
    Då vi kom ner på stan igen så gick jagin på Expert för att känna lite på Nikon D5000, men den var så klart slut. En säljare peppade fock mig att köpa en annan Nikon men jag vet inte. Jag har ju som riktat in mig på den där D5000 ju. Ja den som lever får väl se.
    När jag klev av bussen i hemma så möttes jag av en Daniel som bar en vrålandes Dennis över ena axeln. Ungen var hysterisk och Danne skitsur. Har varit hemma i ca 30 minuter nu och det är inte förrän nu Dennis kylat ner sina upprörda nerver.
    Nu ska vi  äta.....ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar