söndag 16 januari 2011

Nervös och hygien

Ännu en gång har jag åmngest och är nervös inför den begynnande praktiken. Jag mår så dåligt och jag vet oxå varför jag mår så dåligt inför varje gång jag ska börja på en ny arbetsplats. men jag hoppas att det släpper som det brukar kunna göra. Jag var nervös inför förra praktiken oxå men det gick ju ganska bra iallafall, jag trivdes då som fisken i vattnet. Den som lever får se som man brukar säga, i morgon börjar det.
    Andra saker jag är nervös över och som får mig att må piss just nu är all magsjuka som härjar och folk som i överlag inte har vett att tvätta händerna då det varit på toaletten. Så jävla äckligt. Hur fan kan man INTE göra det. Äckliga baciller överallt.
    Igår köpte vi en ny kyl/frys, men vi får inte hem den förrän till nästan helg. Vi var på Maxi i över två timmar och handlade. För engångskull så blev det mkt mer nyttig mat än vad det brukar. Ingen läsk.
 Nä, nu ska jag mysa i soffan tillsammans med Dennis och Nicke Nyfiken tills det att Benji kommer hem och vi skabege oss ut i snöyran för att lämna Benji på kalas.

Uppmaning till alla som läser.....TVÄTTA HÄNDERNA
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar