söndag 9 januari 2011

Uppryckning.

Nu är det inte länge kvar till nästa praktik sätter i gång. I morgon skall jag ta i tu med en del praktiska saker och på tisdag blir det inskrivning på skolan. På tisdag öppnar skola och dagis igen som vanligt. Gud så kul det kommer att bli inte minst för Dennis del. Han har nämligen varit hemma i en månad tror jag.
    Benji är en stor pojke som gärna vill använda sig utav en overall istället för täckbyxor och jacka. Så jag har letat och letat men inte hittat något som passar honom. Idag när han kom hem från farmor och farfar så hade han fått en jätte fin jacka och nya täckbyxorna av farmor, farfar och Faster N tror jag.  Snacka om att jag fick den bästa familjen åt min son, jag behöver aldrig känna mig otrygg då det gäller Benji för jag vet att man alltid kan räkna med familjen K i alla lägen.
    Vi var ute och skottade lite grann och passade på att göra en snögubbe. Det är första snögubben jag gjort på säkert 17 år. Jag börjar bli gammal. Han är läskig.

Freaky Frank vaktar vårt hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar