lördag 8 januari 2011

Sol i sinne

Idag var en sådan där dag då man egentligen skulle ha varit ute kring elljusspåret med fika i ryggsäcken. Men eftersom jag fortfarande håller på att återhämta mig blev en tur till statoil det enda jag ides med.
    Benji var och lekte med en klasskompis ett litet tag och så fort Benji lämnar huset blir Dennis mkt lugnare av någon anledning.. Jag passade på att gräva fram Daniels gamla systemkamera som hans morfar en gång i tiden haft tror jag. Jag fick den att fungera tror jag, nu gäller det bara att leta reda på en instruktionsbok och bygga ett mörkerrum i källaren så kommer jag ju att bli värsta proffs fotografen.
    Jag har tråkigt. Jag hade velat vara barnfri ikväll och komma mig ur huset. Sitta på nån sportbar och käka en burgare och dricka ett par glas med vänner, inget uppstyrt inget tvång. Men nä, sitter hemma istället, som vanligt. Men det ska det snart bli ändring på. Jag ska fan inte sitta hemma mer än då jag verkligen vill. Just nu skulle jag nog helst av allt att gå och lägga mig och läsa......om jag haft något att läsa det vill säga. Har iofs hur mkt olästa böcker som helst men boken ska ju passa sinneslaget oxå.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar