onsdag 26 januari 2011

Bitterfittan

Har varit riktigt slö idag. Känt mig misslyckad och misslyckats med en hel del. Självförtroendet gör mkt för vad man lyckas med eller inte har jag märkt. Hoppas självförtroendet är bättre i morgon.  Hostan har då hållit sig relativt borta från mig på jobbet idag, däremot bröt den ut som en orkan nu när jag kom hem.  Jag gick från mamma och hem utan täckbyxor och mössa, är inte alla gånger den krispigaste flingan i paketet som Micke skulle sagt.<3

Jag läste ut "Bitterfittan" igår och kunde inte låta bli att bli alldeles upprymd. Den var klockren på så många sätt och det är MAJOR igenkänningsfaktor på många ställen i boken.  Jag rekomenderar den starkt, framförallt  till killar i allmänthet. Många frågeställningar som dyker upp.



Idag på praktiken så talades det om filmen "Svinalängorna" och jag känner att jag mer eller mindre måste se den. Tydligen tar man till storlipen och jag vill verkligen rågrina till en film snart känner jag.


Nu ska jag gå och mysa en stund med Dennis sedan ska jag mixtra med kameran.

Hoppas natten blir full av djup sömn utan att jag behöver bli störd av vare sig Dennis eller tok hosta. Jag hoppas att självförtroendet är tillbaka i morgon och att alla jag sticker börjar blöda.
Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar