onsdag 12 januari 2011

Ny start

Det känns som att denna vecka handlar om nystart. Inte bara med skola och allt vad det innebär utan rent allmänt.
    Jag var nämligen på sjukhuset idag och gjorde diverse undersökningar. Undersökningar som visade att jag är fullt frisk och slipper diverse komplikationer när det gäller den fysiksa biten i mitt liv. Ut ifrån den vetskapen kan jag starta om på antingen det ena eller det andra sättet-
  Jag fick min kalender av Anna och den är hur fin som helst.

Livet är det som händer medan du gör upp andra planer



Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln.

Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer, de njuter av ögonblicket vilket få av oss gör

Barn är den fattiges rikedom.

Barn är enastående varelser och det är vi som skall försöka efterlikna dem och inte tvärtom.


Jag fick som sagt designa den här kalendern på tryckdig.se, jag är mkt nöjd.

2 kommentarer:

  1. Den blev så fin och klok!!

    Tack för besöket och promenixen i dag, det behövdes! Kram

    SvaraRadera