fredag 21 januari 2011

Egen tid med Benji

Tyvärr är det inte ofta jag och Benji får umgås bara jag och han. Så idag då han slutat skolan så for vi in till stan. Syftet var väl inte direkt att umgås men det blev så och det var hur mysigt som helst. Vi gick först till spelbutiken "Game" då Benji skulle köpa ett tv-spel för sina pengar han sparat sedan hans födelsedag och julafton. Egentligen skulle det sparas till Lego Hogwarts slott men nu blev det "Little Big Planet 2". Nöjd och glad gick vi till Specsavers och beställde nya glasögon åt honom. Sedan passade vi på att titta på fiskar, hamstrar, råttor, möss, kaniner och pippifåglar på   ExoticZoo (fast det heter väl nåt annat nu för tiden).
    Benji fick käka på Max för att sedan följa med sin far hem. Det är tydligare roligare att spela tv-spel där än hemma hos oss.
    Jag, mamma och Dennis käkade skräpmat då jag kom hem. Skräp oxå.
    Dennis är inte riktigt 100% för tillfället. Jag nojjar över hans puls som verkar gå ca 200 slag i sekunden, men samtidigt är väl barns puls snabbare än vuxnas? Men hur snabb är en soon to be 3 årings puls.?
    Nu är jag så trött att jag ska lägga mig. Jag längtar till nästa vecka då Danne är hemma då jag kan lägga ner all tid och energi till att visa mig från min bästa sida på praktiken.
    Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar