måndag 10 januari 2011

uppdatering

Det svider att behöva säga det men snacka om att jag var blåst då jag köpte min xperia mini. Jag ville INTE ha en sådan men det blonda snygga tjejen var så övertygande om att den var perfekt för mig. DAME. Idags läget skulle jag helst av allt vilja ha en iPhone. Eller kanske till och med en vanlig telefon. Det går inte att uppdatera programvaran i telen och det är skit frustrerande. Det innebär att om jag inte kan göra det själv hemma måste jag skicka in telen i 4 veckor. Nä, fuck it. När ska jag lära mig? Vad ska jag ha en Xperia mini för? Jag tappar ju bara bort den ungefär hela tiden, minst ett par gånger om dagen. SKärmen är så liten att man inte ser vad man gör. Nä...SKIT. Undrar vad jag ska ha här näst.
    Jo, jag ska ha en kamera. Jag ska ha en Nikon D5000 hade jag tänkt.
Vill ha, ska ha



Tänker oxå införskaffa olika sorters filmrullar till Daniels gamla Yashica J-5

Nostalgisk charm





Nu har jag försökt m ig på att uppdatera telen ungefär 10 ggr den senaste timman. Snart spolar jag ner den i toaletten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar