fredag 14 januari 2011

Bebis!

Idag efter att jag lämnat Dennis på dagis så kändes det som att jag inte ville gå hem för att göra allt det där jag egentligen skulle ha gjort. Så jag ringde Theresia och hörde om hon var intresserad av besök, vilket hon var, eller blev. Teresia blev ju mor för andra gången i november  så hon hade med andra ord en liten jänta på minte ens 2 månader hemma. Ja och storebror Simon förstås men han är ingen bebis längre. Lilla My var en fröjd för ögat. Så len, så oskyldig, så liten och så nätt. Bebisar är ljuvliga.
    Jag blev kvar hos dom hela dagen förutom då jag gjorde några ärenden på posten och banken.
    Fick ett fint armband, halsband ochen ring av Teresia. Jag får nästan alltid grejer då jag e där, tur för henne att jag inte hälsar på så ofta.
    Nu sitter vi här hemma och väntar på Daniel ska komma hem. Jag är hungrig. TOK hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar