måndag 17 januari 2011

Vem vare?

Just nu sitter jag med en sked och karvar i en iskall vattenmelon. Hade det varit sommar hade det varit det ultimata. Det är iofs det ultimata för mig just nu oxå.
    Idag var första dagen på min sjukvårdspraktik. Riktigt roligt och det gick ganska bra. var väl inte riktigt på topp och det är mkt som skall tas in så jag blev helt slut efter ett tag.
    NÅGON har dock tänkt onda tankar om mig idag med tanke på hur mkt som har gått fel, så vem du än är som vill mig illa just fuck the hell off och rikta all den där negativa energin åt nåt annat håll.
    Motion har jag dock fått utav bara helvetet som jag har spurtat med sparken och som jag har sprungit runt hela sjukhuset fram å tillbaka och runt och runt, det kan inte annat än att räknas som rena rama biggest loser passet.
    I morgon kommer allt gå mkt bättre´, det är jag helt säker på. I morgon skall jag våga sticka någon oxå.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar