torsdag 13 januari 2011

Fucking csn

Jag mådde som en räv i morse. Kändes som jag nyss somnat då jag klev upp, kunde inte sova längre heller. Dennis fick stanna hemma med mig idag. Vi har inte gjort mkt.
    På eftermiddagen skulle vi ut och skotta för att ´sedan hälsa på mormor. Att klä Dennis när han vägrar är ingen lek. Man skulle kunna trott att jag spöade upp honom så som han skrek och om man tittade på honom hur han såg ut. Han hade en spricka i läppen (torra läppar) så han blödde en hel del, sedan slog han in huvudet i vardagsrumsbordet så han fick en liten blåtira, jag törs fan inte ta han till dagis i morgon. Efter att vi suttit och kramats och sagt "Inte" ungefär 500 gånger så var det helt plötsligt inga problem längre.
    Mormor handlade lite åt oss eftersom att jag står och väntar på csn allt vad jag kan. Sedan bjöd hon oss på middag. Det behövdes verkligen kan jag säga.
    Påvägen hem därifrån stötte jag på Tessan som hade roliga nyheter. Blev lite avundsjuk då hon berättade att hon, Jossan och någon till ska resa till Thailand och hänga därikring i ca 2½ månad. 
    NÅGON (Dennis)har fått tag på min säkerhetsdosa till internet banken och tryckt in fel kod 300 ggr. PISS. Jag som sitter på nålar då det gäller pengarna just nu. Jag vill ha dom igår helst.
    Näe, jag ska lägga mig strax så jag inte är halvdöd då jag vaknar i morgon. Ciao

1 kommentar: