fredag 28 januari 2011

He ba strule se hele tin!


Då jag tog för lång tid på mig att komma igång med våfflorna igår tog Dennis saken i egna händer.

Jag är sur. Jag är sur för att han jag är gift med inte sett till att hålla sig hemma på sin ledigvecka. Nog för att jag trots allt innerst inne förstår varför han måste jobba men det innebär massor av strul för mig. Jag är jäkligt tacksam över att hon som lägger upp mitt schema har tålamod med mig. Cheferna på förra praktiken skulle ju ha gått i taket vid det här laget. Det skulle jag oxå gjort.
    Skit samma. Det blir att jobba kväll i kväll. Dennis är inte pigg, något stämmer inte för honom. Nog för att han kan vara tjurig, trotsig och envis men det är något nytt han håller på med just nu och jag måste ju försöka lyssna på honom. Så idag ska jag kurera honom tills vi ska försöka ta en buss in till stan så att han får åka lastbil med pappa resten av dagen.
    Min hosta ger sig inte, men jag hoppas att det trots allt börjar närma sig slutet.



update: Jag tror mig nu veta vad problemet med Dennis är.....han är förstoppad lillstackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar