fredag 14 januari 2011

Partypooper

Danne är alltid en sådan partypooper. Jag har ju tjatat om MIN kamera som jag SKA ha nu i ett antal veckor. Och vet ni vad, jag hade tänkt köpa den så snart mina csn pengar hamnade på kontot, faktiskt, jag skiter i om jag inte har råd med den. Sug på den. Så idag när jag uttrycker min frustrerande längtan efter mina csn pengar så utbrister Daniel någonting om att "Du fattar väl att du INTE FÅR köpa någon kamera just nu va?!" .........
Ursäkta vad då INTE FÅR? Känner han mig inte alls eller? Borde inte han vid det här laget veta att om han vill hindra mig från någonting så är de sista orden han borde yttra till mig vara: DU FÅR INTE.
   Sorry dude!
    Helt seriöst. jag kommer ju att väga över den egoistiska handlingen med att oxå köpa en kyl/frys och glasögon till alla som behöver det i familjen. Där ser ni, jag är inte BARA egoist.
 


What will she do next? What ever the fuck I want!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar