tisdag 11 januari 2011

Kattpiss

Jag brukar så fort jag går in på en toalett (framförallt hemma) stänga näsan. Jag pallar inte toalettlukter. Vi har Nickes kattlåda på lillskabbtoan på nedervåningen. Tydligen så stinker det kattpiss där inne vilket jag inte känt då jag som sagt stängt näsan. Men då kan man ju tycka att de som använder näsan då de är där kan tala om för mig att det är dags att byta. Det konstiga är att jag tycker mig nyss ha bytt. Skit sak samma, nu äre bytt.
    Tror ni inte att vi fick besök igår då det var tokstökigt hemma? Jag skulle precis till att dra igång städandet efter lunchen då det plingar på dörren. Sara och Max kom och hälsade på. Vi plockade undan det värsta men sedan blev det inget mer städande. Det är ju som sagt var roligare att surra med kompisar och titta på barn som leker.
    Jag tror jag ska dra igång med lite städ nu eller ska jag vänta tills i morgon då Danne far och jobbar och Dennis är på dagis en stund? Jag hatar att städa.

1 kommentar:

  1. Det finns ett jättebra medel som tar bort lukten.
    Har skrivit om det på min blogg.

    http://fragamormor.blogg.se/2011/april/problem-med-kattkiss.html

    SvaraRadera