söndag 30 januari 2011

Hur hinner ni?

Mormor är bäst på att läsa
Idag har jag först och främst skjutsat Daniel till "jobbet".Klev upp och ut i bilen kändes det som. Sedan bjöd mamma mig och Dennis på frukost vilket alltid är lika uppskattat. Jag åt till och med en ananasbit och dog inte.
    Mamma har varit barnvakt idag medan jag har jobbat. Min handledare skickade hem mig tidigfare så jag inte skulle behöva lägga barnen så sent. Riktig pärla den där Sofia.
    Det är ju så mkt roligare att få läsa ett blogg inlägg som innehåller lite bilder. Jag HAR bilder. Det är bara det att just nu är det jätte jobbigt att gå till kameran, hämta minneskortet, stoppa det i datan och sedan följa hela laddauppbilden proceduren. Det tar ju sådan tid. Hur hinner de hängivna lägga upp nya bilder var dag? Fast det är klart man måste väl prioritera. Jag hämtar väl minnes kortet då........
Kolla in snyggfrillan Dennis fixat. Kolla inte in hur dyngig spegeln är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar