lördag 22 januari 2011

Ett liv utan bil......

Ett liv utan bil suger. Det här är saker jag skulle orkat tagit mig för idag om jag hade haft en bil:
    1. Hämtat kylen/frysen på Elgiganten.
    2.  Åkt till cyberphoto på Ersboda och bytt minneskortet.
    3. Farit till Leo`s Lekland och lekt med Janne, Metin och Martin.
Det jag istället gjorde var:
    1.Tittade på två avsnitt av Greys anatomy
    2. Slappade i soffan¨
    3. Gick på konsum och köpte massa skräp
    4. Tittat på film och låtit huset förfalla.
   
Nä, jag var dum egentligen då jag köpte min nya fina kamera, jag skulle ju såklart ha köpt en bil. Fast då är det sagt att i Mars så ska vi köpa en nyare lite ordentligare bil, så jag tänker att har vi klarat oss så här länge klarar vi oss ett tag till. MEN, jag börjar tro att jag har fel. att inte ha en bil då man har massor av saker man vill göra under en och samma dag är mer eller mindre en omöjlighet. Det jag hade hunnit med idag om jag orkat ta mig för mågot skulle möjligtvis varit att ha tagit mig till ersboda, men det skulle ha tagit mig hela dagen med allt jävla bussande.
    Det är mest bara klagomål från min sida nuförtiden. Det är för att allt jag vill ha finns inom räckhåll men jag är för trött för att nå dit. Jag tittar påmänniskor runt i kring mig och funderar på hur i h-vete de får orken till att göra allt de gör.
    Jag hoppas att saker blir bättre snart ialllafall. Jag har börjat att energi åreåarera mig iallafall. käkar vitaminer och mkt frukt. Det känns rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar