onsdag 2 februari 2011

Feber

Jag ligger fortfarande inte på topp. Febern är mild idag men så fort jag rör mig blir jag anfådd. Så svag i kroppen. Solen skiner där ute och jag vill så gärna hitta på nåt. Några ska på Busplanet och tanken var att vi oxå skulle åkt dit men jag orkar helt enkelt inte. Jag orkar ingenting känns det som.
    Jag ska iofs försöka pallra mig upp ur sittande position och få på mig några gamla trasor och he oss iväg på på  Konsum för att handla lite.
    Måste ringa praktiken och tala om att jag kommer bli borta en dag till.
    Igår fick jag en inbjudan till Annas bloggfest som går av stapeln på lördag, om 3 dagar alltså. Fun! Jag frågade vad det var för dresscode och tyligen är det norrsken eller snö. Den som klär sig snyggast vinner troligtvis ett pris. Jag kan tippa på att det inte blir jag. Just nu finns peppen väldigt långt borta av MÅNGA olika anledningar tyvärr. Hoppas den sökt sig fram tills på lördag. För det bjuds på massor av mat och drinkar, goodiebags och förhoppningsvis trevliga bloggare.
    Näe, seriös uppryckning nu Hanna, nu ska jag ut på byn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar