lördag 26 februari 2011

Det smakar inte godis

Dennis på toppen av snökojjan!
Idag har jag och min mor varit och städat hos min mormor. Min mormor har det nästan jämt kliniskt rent, även denna gång förutom lite damm. Damm som förövrigt sprutade ur dammsugaren då det inte fanns någon dammsugarpåse fastsatt.
    I natt vaknade jag av att min högra käke värkte något så förbannat till följd av tanden jag drog ut. Tror det blivit infekterad för det smakar verkligen inte godis i munnen och det ser heller inte sådär friskt ut som ett ej infekterat sår skall se ut. Så jag knaprar alvedon och Ipren och sköljer med klohexidin munskölj. Ska ALDRIG dra en tand igen.
    Har varit på stan en sväng och käkat och kollat in Ica Maxi`s bokrea som inte heller hade mkt intressant att bjuda på. Är så jäkla besviken på årets rea. Jag köpte iallafall "Dyng kåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer och "Frostnätter" av Arnaldur Indriadsson.
    Mamma bjöd på middag och barnpassning och efter att ha kommmit hem frusen, mätt och belåten skall jag nu ta en het dusch. Hade jag haft tillgång till badkar så hade jag lagt mig i ett hett bad med en tidning och bara njutit.



Dennis och Danne grejar med snökojjan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar