måndag 21 februari 2011

Måndag

Inte många knop gjorda i dag. Jag har varit lite hängig, som vanligt, och mest tittat på tv och tagit det piano. Kroppen behöver mkt vila just nu villket är förståligt. Just nu har jag tid att lyssna på vad kroppen säger oxå.
    Gick ut en sväng för att handla och när jag steg ut så blev jag bländad av solen och den vita snön. Solglasögon behövs. Jag gick och handlade lite. Käkade en Subwaymacka. Lagade lax och och grönsaker till middag och massa glass till efterätt. Tyvärr hade dem inte Sia`s apelsinchoklad så jag fick nöjja mig med nåt annat skräp som iofs gick ner.
    Imorgon är det möte och en tur på sjukhuset så jag kan lämna igen alla kläderna och bjuda personalen på praktiken på lite fika. Det är svårt att inte tänka på vissa patienter, hur det gått för dem osv, antar att det är sådant som man lär sig koppla bort med tiden.
    Nu ska jag be Daniel klä Dennis hjälm i folie, dem har rymd/pyjamas kalas på dagis i morgon. frågan är om Dennis kan gå på dagis i morgon. Han har varit hängig idag.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar