söndag 20 februari 2011

Cold and lonely

Rent ynklig känner jag mig just nu. Jag fryser och mår inte riktigt 100%. Men i veckan får jag vila så mkt jag bara kan och det behövs. Jag somnar i soffan titt som tätt och jag orkar sällan hålla mig uppe längre än 20:00.
    Igår lurade jag Janne och Martin att komma till oss i tron om att vi skulle fara till bräntebacken och åka pulka, men det sa jag att vi inte orkade då hon väl anlänt. Dennis och Martin busade hela dagen. Några knuffar och smällar utdelades men i det stora hela så kom de relativt bra överrens.
    Jannes man Metin kom förbi då han slutat jobba och så käkade vi pizza allihopa.
    Benji var och lekte hos Isak hela dagen, och idag har Isak varit hos oss och lekt. Nu ikväll så for Benji hem till sin far.
    Själv hänger jag i Helle´s lägenhet och umgås med hennes katt Garfield.....som verkligen ser ut som en Garfield. Helena brukar tycka att jag ser ut som Garfield oxå.
    Om jag ändå hade något vettigt att skriva, men just nu harj ag nog inte det. Alla bara lämnar mig här hemma i tråkiga Umeå medan de far runt i vida världen. Jag vill oxå åka någonstans. Skotersafari i Lycksele kanske.
    Näe, nu ska jag ta och värma upp mig innan jag kastar mig i soffan igen, eller sängen rent utav. Who knows.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar