måndag 28 februari 2011

Rutten råtta (spoiler varning )

Pissed of tjej
Jag har sett Saw och Hostel och uppskattar inte den sortens "skräck" film. Jag tycker det är skit äckligt med dessa utstuderade tortyrscener. Inte så äckligt att jag är rädd eller vill kräkas, det ilar mest i hela kroppen då jag ser och jag kan få lite hurvens. Härom kvälen såg jag och Daniel "I Spit On Your Grave" och för första gången fick jag kväljningar. Det var inte de brutala våltäktscenerna och misshandeln av den stackars tjejen som fick mig att nästan kräkas, näe, det var senare i filmen då en kille fick en rutten råtta instoppad i munnen.  Det fanns så många brutala, vidriga och tok äckliga grejer i filmen man kanske kan tycka att man borde ha reagerat starkare på, men nä, rutten råtta i munnen var gränsen för mig.
    Såret i tandköttet efter tanden jag drog smakar antagligen som en rutten råtta. Så länge den där ruttnande smaken finns kvar i munnen kommer jag att tänka på den ruttna råttan.

1 kommentar:

  1. Fy fan va bra skrivet! Alltså du har en förmåga att skriva som bara får mig att tokflabba! Du är ju så rolig! Och trots att du har det kämpigt eller du är trött eller något annat går helt emot dig, så nog fan har du humorn och det underbart bittra, ilskna, griniga och glimten i ögat. Det finns lixom där no matter what! Du är en bloggvinnare i min värld! Puss vännen <3 /Fiffi

    SvaraRadera