torsdag 3 februari 2011

Pigg som en mört

Idag är jag pigg. Jag lämnade Dennis på dagis idag för att kunna greja ihop hemmet lite. Det såg ut som fan....som vanligt. 
    Jag hade tur och fick fin främmen i form av Jossan och hennes svägerska. Det var så härligt att få prata med folk igen att jag nästan pratade sönder dom. Dom har båda så färgranna roliga och vackra tatueringar mer eller mindre överallt. Jag blir så sugen själv på att skaffa värsta värsting tatueringarna. Jag har varit inne på körsbärs träd några år nu, bara för att dom är vackra.
Bild tagen från munkakvarn.blogg.se

    Väl hemma skottade jag uppfarten lite lätt. Sedan kom Benji hem med en kompis. Jag lagade mat som såg ut som kräks och tänkte att det kan jag ju bara inte servera. Så ungarna fick äta omelett, men det led dom inte allt för mkt av tror jag. Dennis åt ingenting som vanligt.
    Nu ska jag börja kampen med att få Dennis att sova i sin egen säng vilket inte är en självklarhet i dessa dagar.





2 kommentarer:

  1. Förlåt Hanna, men jag tycker körsbärsträden inte ser ut som nåt annat än rena rama äckliga utslag. Keloider, blåsor, herpes, ja allt, usch äckligt. Ta nå annat. /helena

    SvaraRadera
  2. Jamen om man tittar nära kanske man ser hur fint det är...=)

    SvaraRadera