söndag 13 februari 2011

Thing`s I want

Det är lite dålig blogguppdatering just nu från min sida. Orken har inte riktigt infunnit sig den senaste tiden.
Men det är ju skit sak samma.
    Jag har ju som sagt varit på bloggfest för en vecka sedan. På den bloggfesten fick man massa gott att äta och dricka + att man fick tävla en massa. Jag vann ett halsband från BohemianLuxury. Dessutom fick man massa "goodiebags" fyllda med spännande grejer. Jag har inte ens hunnit rota igenom hela innehållet ännu men jag har hittat ett par saker som är favoriter. Bland annat presentkort på JohannaN`s fina smycken. Jag ska beställa ett så fort jag bestämt mig för vilket jag vill ha,

Funderar på om det är det här halsbandet jag ska välja
Halsbandet jag vann som iofs känns som en strypsnara på mig MEN som kan användas som ett armband på ett fiffigt sätt.

I övrigt har jag inte så mkt att tilllägga. Jag har kommit in i en grön period. Grönt är skönt. Jag ha rinte hunnit använda mig utav kameran speciellt mkt ännu och idag tog Daniel med sig kameran då han skulle jobba.
    Jag har en vecka kvar på praktiken vilket känns skönt. Jag har lärt mig hur mkt som helst på praktiken. men har av diverse anledningar inte varit på topp den senaste tiden vilket har gjort att kroppen och knoppen har sagt att STOPP nu chillar du lite. Det är lugnare tempo på skolan och just precis just nu behöver jag ett lugnare tempo för att orka med varadagen. Jag vill bort från alla stressmoment och allt ansvar ett tag och bara vara. Förhoppningsvis har jag funnit en lösning för att jag ska hinna ikapp mig själv och framför allt få tid för mig själv.
    Nu skulle jag helst av allt vilja gå och lägga mig men barnen protesterar vilt...........klockan är ju trots allt bara 17:20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar