tisdag 22 februari 2011

The one who slipped away.......

"Onkel Sam"
Hänger i Helles lägenhet och är social med Garfield. Jag har ju sagt att jag ska banta ner honom för att han är så tjock. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag tror han vill tröstäta för att han saknar sin matte. Men jag kan ju inte ge katten mat precis hela tiden som han verkar vilja.
    På tal om Garfields matte så skrämde hon livet ur mig i morse då jag insåg att det hemska jordbävningen som skett i Nya Zeeland under natten var precis i den staden hon skulle befinna sig i. Frenetiskt forskande på internet,mailande och sms:ande till henne ledde tillslut till att hon messade att dom inte hade hunnit landa innan jordbävningen bröt ut. Dom fick landa någonannanstans. TUR
    Det jag ville berätta att medan jag hänger iHelles lägenhet så får jag förmånen att slappa på "Onkel Sam". En gång i tiden hade jag oxå en Onkel Sam i mina ägor. Det var den bästa soffan jag haft och jag vill ha den tillbaks. Nåväl, jag får njuta av den medan jag är här iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar