onsdag 22 februari 2012

Work it!

    Sitter och peppar och taggar mig själv till det här med träning. Att träna i sig är inte ett problem eller något jag egentligen lider sådär överdrivet mkt av, nästan tvärom faktiskt, det är bara det att med tre kids och en man som har en tendens att vara borta flera dagar i veckan på lastbilsturer så är det svårt att hitta en bra tid att ta sig iväg och göra det.  Nu har jag funderat och kommit fram till att jag tänker släpa med mig Mejsan i barnvagnen efter det att jag lämnat Dennis på dagis Mån-Ons och träna så länge jag förmår på löpband och med diverse vikter. Meja har inget annat val än att sova just vid dessa tillfällen. Om jag så ska däcka henne med valium så ska ungen sova.
    Sedan de kvällar Danne är hemma och grannfrun eller Sara vill och har tid så har jag tänkt att de ska få följa med mig (eller tvärtom) på sådanahäringa grupp-pass som typ Bodypump, Bodycombat och allt vad det nu heter. Jag ska träna utav bara helvete, sedan ska jag fortsätta med det i resten av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar