måndag 20 februari 2012

Sucky, sucky monday

    Helgens snöstormande är över och solen strålar allt vad den kan, termometern visar plusgrader och hela jag skriker efter att få ge mig ut och röra på fläsket. Speciellt efter morgonens vägning som var en ENORM besvikelse.Känner ju peppen rinna mellan fingrarna på mig då man får så taskiga resultat, men jag väljer ändå att bita ihop ett tag till och försöker lägga upp en motionsplan.
    Magsjukan tog Danne i natt, han fick sova i soffan. Trots att han varit uppe och varit dålig halva natten så for han och jobbade i morse, arbetsmoral på hög nivå.
    Benji är betydligt piggare och Dennis är alldeles för pigg. Klorinet är slut så jag far på Maxi med mamma och kidsen minus Benji för att handla just Klorin plus lite andra grejer.
    Det finn ju inget värre än att sitta inne med en sprudlande energi i en hel helg plus en solig måndag. Hoppas jag och Meja klarar oss från magsjukan och att vi får ta oss ut på låååång promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar