lördag 18 februari 2012

Smelly .....

    Alltså, min mamma är ju den som i regel är mest brutalärlig med mig. Det är hon som kommenterar om jag är ful i håret, om jag ser blek ut, om mina kläder sitter konstigt eller om dom är fula. Det är oxå hon som påpekar då jag börjar bli för tjock och då jag måsste göra nåt åt min tjockishet. (Hon är oxå tjock, men tål inte att höra att hon måste göra nåt åt det) Idag då jag lämnade Benji, (och min tvätt) så påpekade jag att Benji luktar konstigt ur munnen, inte sådär dålig andedräkt utan mer som konstigt på nåt vis och att jag var orolig för diabetes eller något annat hemskt. "Ja, du luktar ju ganska dåligt själv!" var hon då tvungen att svara mig. Så nu måste jag alltså kämpa som en idiot varje gång jag ska utanför dörren för att lukta som en nyutslagen blomma.

2 kommentarer:

  1. Mammor säger jag bara!
    Mamma har dragit nån "smord" komentar lite nu å då, alltid lika "kul".. :s

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Men själva blir de så himla sårade om man påpekar nåt. Eller iallafall min mor.Det är tur dom är våra mammor dock och inte någon annan som säger sådana saker. Det krävs en mamma för att kunna komma undan med sådana kommentarer.

      Radera