måndag 20 februari 2012

Drömmer om slutet på dagen

  
 Jag skäms inte för att säga det men jag längtar tills kidsen ligger i sina sängar för natten och jag får göra vad jag vill. Vad jag vill i detta fall är att få se på vad JAG vill se på tv:n. Nu har Dennis nya film rullat 4 gånger efter varandra. Det är helt okej eftersom han har tråkigt och är (har varit) sjuk, men jag orkar inte sitta vid datan något mer, och jag vill inte se Dora upptäckaren, Chuggington, Timmy Lamm eller Dinosauritåg mer än jag nödvändigtvis behöver, och saken är att jag behöver verkligen INTE se alls kan jag tycka.
    Nu har jag iallafall lyckats få i kidsen lite käk efter att dom mer eller mindre matvägrat de senaste dygnen, vilket är helt och hållet förståeligt. Kan ju säga att mina matlagningskunskaper inte behövdes sättas prov i dag. Hallonkräm till den ena och en Billyspizza till den andra. Själv ska jag käka min kyckling soppa om ca 15 minuter, sedan ta en dusch för att sedan fortsätta hålla tummarna på att jag och Meja slipper bli magsjuka.
    När kidsen ligger i sina sängar, vilket jag kommer se till blir onödigt tidigt ikväll, så ska jag se nån av de nya filmerna och några av mina serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar