torsdag 9 februari 2012

Fryser

 

 Jag har hängt med grannfrun ut och promenerat några gånger nu på slutet, och jag måste säga att det är riktigt härligt. Skulle inte ta mig iväg själv, dels för att jag är lat dels för att jag tycker det är så jäkla tråkigt att promenera själv.   Hur som helst, de där promenaderna plus att jag börjat öka mitt intag av vätska har lett till att jag på tre dagar gått ner tre kilo. Det är ju helt jävla underbart. Tänk om det kunde fortsätta så, att man gick ner ett kilo om dagen, då skulle jag ju nå min målvikt SÅ mkt snabbare. Drömma kan man ju.



    Idag var vi och handlade en sväng på Maxi. Dennis skötte sig riktigt bra och allt gick relativt snabbt och smärtfritt. ......tills vi hade betalat och Dennis som i ena sekunden var med oss var i andra sekunden spårlöst försvunnen. Letade lite här och där och och sedan tog vi var sin väg ut men han var bara borta. Jag var just påväg  att gå in och fortsätta leta i butiken när jag ser en ung tjej komma gåendes med en liten Dennis i handen. Han hade varit på väg till bilen som vi parkerat på andra sidan gatan. Tur att denna tjej och hennes kille noterat att Dennis var ute och lallade på för sig själv och hann fånga upp honom just innan han var på väg över gatan. VARFÖR är han så orädd rackar ungen.? Han var då inte bekymmrad för fem öre utan agerade som att det var det naturligaste i hela världen att haka på främmande människor eller strutta om kring på vägar hur som helst. FARLIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar