söndag 5 februari 2012

Meja och Martin som längtar efter syskon.

    Jag har absolut inget utav intresse att meddela som jag i vanliga fall ALLTID har.
    Har varit hos Jannes mamma och försökt montera lite stolar. Promenerade dit och hem. Var förbi hos grannarna som gav bort massor av böcker och som tack fick dom ta hand om Dennis i några timmar och bjuda honom på middag.
    Nu är Benji hemma, han har tillbringar lördag till söndag hos farmor och farfar.  En av Benjis underbara fastrar, Eldina, har fått en liten bebis som Benji fick äran att träffa. Längtar tills jag får träffa dem oxå.
    På tal om att träffa bebisar så fick jag träffa Maria och Niklas lilla Olivia av en slump på mitt andra hem Maxi igår. Hon var så fin. Ska fara dit och hälsa på dem i veckan så jag får träffa dem på "riktigt" nu till veckan.
    Näe, nu ska jag sluta svamla, måste hitta på nåt att göra tills det är dags att susselulla.

Ciao

1 kommentar: