onsdag 22 februari 2012

Funderingar

   Jag funderar på vem jag är i vissa avseenden, jag är en sådan person som på gott och ont alltid kanske säger en smula (eller en hel brödbit) för mkt om mig själv till folk jag kanske inte känner sådär tokbra. Antingen blir dom avskräckta eller så gillar dom det. Ibland får jag lite ågren för att jag berättar saker som kanske inte vem som helst skulle dela med sig av sig själv, men i regel går det ganska snabbt över.
    Sedan funderar jag på mytomaner...jag själv var lite lagd åt det håller då jag var yngre men växte ifrån det och har i dag svårt att ljuga. På den tiden ljög jag för att imponera¨eller verka lite märkvärdig på nåt sätt, lite intressantare kanske. I dagsläget känner jag inte någon större intresse av att göra mig själv mkt märkvärdigare än vad jag är......eftersom jag ÄR jävligt märkvärdig på många sätt.
    Funderar oxå på  Jag tänker att har jag sådana vänner som ljuger om saker för att vara "intressanta" så är det ju väldigt tråkigt för dem och jag vet inte om jag har lust att ha sådana bekantskaper, sedan försöker jag tänka att det kanske är lite synd om de som gör så för de måste ju ha ruskigt taskigt självförtoende.
    Idag har jag oxå funderingar på dieten jag kör, det börjar ju som gå lite trögt och det händer inte mkt på vågen,. Jag känner ett enormt sug efter att träna och tränar jag känns det som att man kanske gör det bäst omm an får i sig lite mat om dagen iallafall. Idag gjorde jag ett val att äta lite på stan då jag hade en date med en kompis. Visst har jag lite ågren men försöker att tänka att jag kanske är redo att göra det som egentligen krävs för en sund viktnedgång. Har ju trots allt tappat de där kritiska kilona som gjorde att jag absolut inte skulle orkat börja träna. Nu vill jag inget hellre än att bränna kalorier och bygga muskler på ett gym.
    Funderar på en annan grej oxå, men den tänker jag inte dela med mig av i bloggen, den är lite FÖR privat....än så länge iallafall.

    Meja sitter och kastar ner allt jag henne på golvet, jag är för lat för att plocka upp så hon får hela tiden nya grejer att kasta ner. Snart är golvet fyllt och jag måste städa.....woho.
    Dennis tittar på den där jäkla skitfilmen med Dora, Chuggington och resten av gänget för 3 gången på rad sedan vi kom hem.
    Benji fick tillåtelse av fritidspersonalen att hälsa på där idag så jag träffade inte honom något efter skolan innan han for till far sin.
    Jag vet inte riktigt var jag ska börja med städningen. Att hänga tvätten som ligger i maskinen sedan igårkväll kan ju vara en ide!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar