tisdag 14 februari 2012

Glasögon

    Jag börjar mer och mer inse att det kanske trots allt är dags att skaffa ett par glajjer. Iallafall till när jag ska köra bil, titta på tv eller spela tv-spel med Benji. Efter att ha spenderat ett par timmar av bilkörande idag så spänner det i huvudet en hel del.
    Då jag kom hem möttes jag av en fång med fina blommor med tre alla hjärtans dag kort från mina tre pojkar. Klart man blev glad i hjärtat men jag behövde få utlopp för lite energi så jag gick ut på promenad tillsammans med ena Grannfrun. HÄRLIGT. Det behövdes och xtra glad blev jag för att hon faktiskt ställde upp på promenad fast hon inte var supertaggad och dessutom just kom från ett träningspass.
    Väl hemma så var det bara att lägga Mejsan och sedan göra en butter Benji glad genom att bjuda på nötter och spela Halo med honom. Han var besviken över att Alla Hjärtans dag inte riktigt blev så märkvärdig som han hoppats på och gav mig en tankeställare om att jag kanske borde ta sådana hära speciella dagar på lite mer allvar än vad jag tidigare gjort. Jag hade faktiskt rent ut sagt glömt att det var alla hjärtans dag idag. Får gottgöra pjkarna med nån liten överraskning i morgon då jag fått så himla fina kort av dem idag.

I morgon hoppas jag att Meja är med på BB.bilderna i VK. Hon är en solstråle den lilla jäntan...

3 kommentarer: