fredag 24 februari 2012

Snow Fun!

Ännu en jäkligt bra dag på många sätt och vis. Danne tog nämligen med sig Dennis tidigt som f-n i morse i lastbilen vilket innebar att jag och Meja fick sovmorgon till klockan var 8:30. Jag lilltjejen styrde skutan mot stan där jag hade stora planer på att införskaffa böcker på rean. Hitta inget jag ville ha. Jävligt besviken sökte vi oss på stan för att kanske hitta nåt annat roligt att köpa. Gick som bet på det oxå. Det är som typiskt att när man väl har lite cash och en hel del frihet att strosa runt på stan lite som man vill så hittar man inget som känns sådär viktigt att köpa.
    Tillslut hittade jag en randig tröja/klänning på Indiska för 45 kr och jag bara vet att mamma kommer att säga " Är man tjock ska man inte ha ränderna åt det där hållet, då ser du tjockare ut"....but u know what mum, I dont really give a ****! Den kosta 45 spänn och jag GILLAR den. Så!
    Sedan kom Emma ner och höll mig sällskap, fast någonstans innerst inne tror jag hon mest var ute efter Mejas sällskap, men det gör mig inget. Hon har hövve på skaft den där tjejen så för mig som blivit jävligt deprimerad över att inte kunnat köpa nåt kul blev det genast en positiv vändning.
    I kväll har jag varit på Bräntebacken tillsammans med massa tonåringar och Linn. Linn drar till Norge på obestämd tid på söndag så det här var mitt tillfälle att säga adjö. Det var roligt. Tävlade i skranåkning med några av kidsen och fick bevittna Linn bli omkringsläpad efter en skoter i full fart.
    Nu är jag hemma och nöjd över att man faktiskt kan bränna kalorier samtidigt som man har roligt och inte behöver tänka på det.
    Hela familjen verkar sussa och det ska jag oxå strax, måste bara låta ardenalinet sjunka lite först.
    I morgon tänker jag börja dagen med träning tillsammans med Linda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar