tisdag 14 februari 2012

Tom Peng Pung

    Idag blir det mkt åka runt. Ska fara på Nus med Meja där hon ska delta i en studie. Sedan hem för att hämta Dennis och skjutsa honom till sin far, efter det åker vi och hämtar Helena och Garfield för att skjutsa dem till vetrinären i Vännes.
    Jag e fan nästan black och det är alla hjärtansdag idag. Maken han är i skamvrån så han får ändå ingenting men kidsen måste ju få något iallafall.  Ska styra upp go middag när vi kommer hem iallafall.

    Funderar på att fara till min syster i utanför Storuman i helgen. Benji skulle må gött av att träffa sina kusiner och jag skulle må gött av att träffa syrran. Hon måste få träffa Meja innan hon blir för stor oxå, för stora barn är ju inte lika roliga som bebisar.....................
   
    Näe, nu ska jag styra upp mig å onga så vi kan bege oss, hoppas ni har en bra dag där ute i vida världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar