söndag 26 februari 2012

Känslor

    Känslan när jeansen jag inte kunde knäppa igen för två veckor sedan i dag glider på utan problem är har gjort mer eller mindre hela min dag.  Några andra känslor som gör att hela jag rusar av lyckokänslor är de fina människorna jag har runt mig. Jag tror till och med att dom tycker om mig, varför skulle dom annars vara så snälla med mig.!??!
    Att känna träningsvärk och känna sig duktig, fylld av endorfiner och positiv energi efter ett träningspass är oxå en känsla jag gärna fortsätter känna.
    Hur som helst så här ser jag ut nu efter två träningspass:
Ser ni vad snygg jag är

2 kommentarer:

  1. Heja! Vad roligt att du kan ha byxorna nu. Du är kung! Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Jaaa, eller huur! Tusen tack för Jeansen btw. Kommer att bli väl använda! Kram

    SvaraRadera