lördag 18 februari 2012

Men gud förbannat.....

    Idag skulle vi på kalas hos några grannar då deras lilla Joel fyller 3 år. Ikväll skulle jag hänga med några störtsköna brudar och sedan gå på hejdåfest för Linn. I morgon skulle jag försöka styra upp en date med Cissi och på kvällen skulle jag gå på klädvisningsparty hos Theresia. Igår kväll började Dennis spy .......... Fucking jävla kuk magsjuka. Hoppas resten av familjen klarar sig.
    Jag började morgonen med att sanera och klorinera allt vad jag kunnat. Danne stannade uppe hela natten med Dennis. Så nu går jag och Daniel och känner efter hela tiden. Var det inte ett litet magknip jag kände? Mår jag inte lite illa? Måste jag inte springa på toaletten?
    Benji ska till mamma och sova i natt. Det var han själv som ville det. Min mamma är konstig, trots att det finns en risk för att Benji oxå är smittad så tycker hon att han kan komma. Men han får det bra hos mamma om han blir magsjuk. Hon är bra på att ta hand om sjuka barn. Det är ju därför jag alltid vill fara hem till mamma då jag blir sjuk.
    En annan sak min mamma är bra på är att tvätta. Framförallt mina kläder. Hon har tvättat åt mig hela mitt liv. Det är inte ofta jag behöver tvätta kläder och sådant själv. Men den senaste tiden har jag faktiskt haft lite vett och försökt avlasta hennes tvättbörda då hon oxå tvättat åt mormor i några år.  Men idag, då ska hon både få ta hand om min son och tvätta sig helt slut med våran tvätt.

Så nu hoppas jag att ni håller tummarna att resten av familjen klarar magsjukan, att mina händer inte börjar blöda av all handtvätt och handsprit och att festen ikväll blir skittråkig för att jag inte är där......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar