måndag 22 november 2010

What a wonderful day

I går tog jag och Dennis bussen in till stan för att hälsa på Anna. Där bjöd hon oss på pepparkakor, lussebullar, pepsi Max och kaffe. I vanlig ordning fick jag några presenter och det gjorde absolut INGENTING.
    Anna hjälpte mig att göra en egendesignad kalender på Tryckdig.se.  Jag längtar SÅ tills den kommer. Jag la in fina bilder på mig barnen och Daniel, och några citat som passade till bilderna.
    Efter besöket hos Anna tog jag och världens tjurigaste Dennis bussen mot Grisbacka där det vankades kalas i Grisbackaskolans gympahall för lilla Nino som blir 3 år gammal. Där var det fullt ös.
    Efter kalaset fick jag och Dennis följa med fam.Kosovac till Benjis faster Nermina som oxå skulle firas igår. Där bjöds det på ruskigt god middag och trevligt sällskap. Dennis var tyst som en mus hela kvällen,jag märkte aldrig att han var där.
    Det suger att inte ha någon bil, speciellt då bussarna går så sällan på helgen, så det slutatde med att vi fick skjuts hem av Anders.
    En toktrevlig dag. Jag är så sjukt glad att fam.Kosovac fortfarande låter mig få vara med dom. Ja, jag blir rent ut sagt tårögd då jag tänker på vilken tur jag har som fick en sådan fin familj i familjen... ;)

Idag är jag ledig, och Dennis skall till tandläkaren.  Det ska bli spännande att se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar