fredag 26 november 2010

Gud förbannat vad det snöat

Hela min kropp är död. jag O.R.K.A.R inte röra mig från stolen. Jag har just skottat uppfarten och en del av gården för ANDRA gången idag. Eller nu ljög jag lite, på lunchen så skottade jag bara en del av gården.
    Mina fötter har efter att ha legat i blöt mer eller mindre hela dagen nästan murknat upp känns det som.
    När jag hämtat pojkarna så tog jag ett beslut att vi skulle äta på Storsjöhallens restaurang, för jag orkade helt enkelt inte laga någon mat. Vi träffade Totte och Fiffi med barn där och det var trevligt. I like dem.
    Jag vet inte vad jag ska säga nå mer förutom att just nu hör jag "Proffesor Gadget" introt från vardagsrummet, nostalgi.
    Jag Benji och Dennis balade pepparkakor igår, jag måse fota dem och visa va fina de blev.
    Jo, jag vill ju till Anna ikväll för att träffa Sofie och Sandra, men vete gudarna när Daniel kommer hem, han har inte ens lastat klart som jag förstod det då jag talade med honom för ett tag sedan och han är i Skellefteå.
    I morgon jobbar jag ....=(
    Nu ska jag och Dennis gå och bada/duscha medan Benji ska skriva en novell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar