onsdag 17 november 2010

Cheery on Top Award


Jag har fått en "Cherry on top"award av Anna. Alltid roligt att bli tilldelad nåt som har med "award" i namnet att göra. Så tack Anna.
 Med awarden följer några regler som lyder:

1. Tack den du har mottagit prisen ifrån
2. Kopiera award-bilden till din blogg
3. Berätta vilka som är dina tre favoritförfattare och nämn en favoritbok per författare
4. Skicka awarden vidare till fem stycken bloggare som du tycker förtjänar den

* Gregory david Roberts- "Shantaram"
* Dennis Lehane- Måste jag välja EN av hans böcker väljer jag "Rött regn"
* John Ajvide Lindqvist- "Låt den rätta komma in" (ännu en författare jag har svårt att välja bara en bok av)


Nu skickar jag vidare awarden till dessa toppen brudar:



Jag vet inga som läser min blogg och som skriver själv. Vet ej om dessa töser läser men jag ska nog meddela dem att det är dags att börja nu när jag har gett dem en award å allt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar