onsdag 24 november 2010

Vi hade ju iallafall tur med vädret

Fint väder idag igen. Det gillas.
    Jag ska iväg med Dennis på dagis snart så att jag äntligen kan sätta mig ner och gör alite skolarbete.
    Börjar jobba 13:30 idag. mamma ska hit och passa pojkarna igen. Tur hon inte har jobbat idag iallafall.
    Känner mig lite vinterdeppig. Det är tråkigt. Jag vill omfamna vintern och mörkret utan att slippa deppa i hop varenda år. Men det är väl bara att kasta in några extra prozac till frukost så kanske livet blir ljusare. Det blir ju vad man gör det till sägs det oxå. Fast det är jävligt tråkigt och blölir dubbelt så tungt när man måste göra allting själv. Är så jävla less på att vara själv om allting då det gäller barnen och hemmet osv.
    Hur som helst, det stundar glöggkväll med några fina vänner framöver och det ser jag framemot. Ska försöka kasta up nå julpynt till helgen. Janne hade visst redan tagit fram allt, hon hade till och med redan tagit fram granen. Jag sa att hon gjorde fel men hon stod på sig och sa att hon jävlar i sig gjorde som hon ville.
   I morgon är det tandläkaren som gäller. WOHO!!! Not. jag är jätte nojjig. Ryser bara jag tänker på att måsta gå dit.

Ciao
   

2 kommentarer:

  1. Men, jag ser ju att jag har missat att du skaffat ny blogg! Nu är den här adressen dock sparad :)
    Hoppas vinterdeppen går över, eller iaf blir bättre. Glöggkväll med fina vänner låter som bra medicin.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det har du helt rätt i Maria, Kram

    SvaraRadera