onsdag 17 november 2010

Making a mess is easy

Dennis hemma två dagar på raken är inte att rekomendera omm an vill hålla det snyggt och städat iallafall. Jag har plockat och plockat, skällt och manat, förbannat och skrikit men ingent har fungerat så tillslut gav jag helt enkelt fan i vad han gjorde så länge han inte gjorde illa sig.
Det här lämnar vi till pappa tror jag.

Har ordnat julklappar åt Daniel nu iallafall. Det var ganska lätt den här gången. det är alltså inget märkvärdigt jag kokat ihop, men kul.
Har kollat runt på internet om  man inte skulle shoppa klappar till barnen och få det hemskickat men hittar ingen bra butik. Måste ta mig på Rusta eller ÖB där det finns billiga uppfyllnads leksaker. 
    Jag har legat i soffan och små snarkat med Dennis har levt rövare i vardagsrummet. Tack och lov att han börjat fastna framför tv:n då och då.

Min Önskelista:
Fårskinnstofflor


(annawii.devote.se)
Halèns mössa





Smycken från Bohemianluxury



Jag vill ha en Gittarr

Näe, nu ska jag sluta sukta efter massa grejer och sätta mig och slö glo på tv ett tag till, sedan blir det sängen ganska omgående. Det är mer tröttsamt 'n vad många kan tro att vara hemma med en överaktivt sjuk unge.

ciao



1 kommentar:

  1. Hoppas, hoppas, hoppas att du kan komma till stan på fredag. det vore så mysigt!!

    Jag har föresten gett dig en award: http://annawii.devote.se/blogs/6770705/award.htm

    Kram Hanna

    SvaraRadera