onsdag 17 november 2010

Precious

Är hemma med Dennis idag. Det suger. Inte att vara hemma med Dennis (eller jo lite han blir lätt rastlös) men framförallt för att jag blir alldeles förslappad då jag är hemma en dag, dels för att jag gillar att praktisera på hemtjänsten. Det är bara att hoppas på att mamma kan komma och passa honom en stund i morgon så kanske jag får jobba några timmar iallafall.
    Vi (läs jag) har sett filmen "Precious" och har grinat ungefär hela tiden. Gud så skönt det var att få ta till lipen, det var ett tag sedan sist.

I övrigt suger det mesta just nu. Jag vill ha pengar så att jag kan handla julklappar och köpa massa fina saker till huset så man får det lite tjusigt. Jag vill träffa mina vänner och gå ut. Framför allt vill jag gå på en konsert.
Ska spåna på en önskelista oxå, även om det är sagt att vi inte ska köpa julklappar till varandra i år så lär det ju bli så i allafall.

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar