torsdag 18 november 2010

Day 02 – Your first love


Min första kärlek förutom Michael Jackson var nog Einar som jag träffade sommarlovet till 8:an om jag inte minns helt fel.
    Han och hans kompis Hans hängde på stan precis som vi andra. Hur det kom sig att vi hittade av varandra minns jag rent inte, men jag kommer ihåg att jag tyckte han var fin.
    Jag minns första gången vi skulle kyssas hur jag blev helt överumplad och råkade hälla Portello över honom i trappan på MegaZone
    Vi var tillsammans ett tag, men jag var som sagt var en riktig fjortis och han var mkt mognare än mig så det vara tyvärr inte så länge.
Däremot så höll vi kontakten genom alla år och han blev en kär vän till mig och vi har fortfarande kontakt då och då.
    Då jag tänker på Einar så tänker jag på Rammstein, Poesi, kaffe på Cafè båten eller Cafè Black, cigaretter och långa telesamtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar