tisdag 23 november 2010

Slut som artist

Är helt död i huvudet. Har känt mig så tok pressad och stressad idag. Jag vill verkligen prestera så bra jag bara kan på praktiken, det har jag velat hela tiden, men just nu känns det som att jag måste vara ännu bättre och det gör mig nervös, och då jag är nervös presterar jag visst sämre. Men i morgon hoppas jag att det släppt.
    Mamma har passat barnen idag. Jag tycker så synd om henne, att hon ska behöva vandra fram och tillbaka efter att först ha jobbat och sedan passat barnen. Hon var ganska slut då jag kom hem även fast pojkarna varit snälla.
    Nu är jag tok hungrig så jag håller på att koka lite nudlar. Sedan ska jag sätta mig framför tv:n och slappa innan det blir sänglänge.
    Hoppas ni har det bra all.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar