tisdag 23 november 2010

Day 07 – Your best friend


De nära vänner jag har är vänner jag haft sedan många år tillbaka. Jag har hellre få och nära vänner än mängder av vänner som bara är ytliga. Fast en bra blandning  är ju ändå det bästa och det tycker jag att jag lyckats med.
    Men två personer sticker ut lite mer än andra pga att vivarit väldigt nära väldigt länge, det är Anna och Helena. Två tjejer som är helt olika varandra och helt olik mig men som ändå passar mig så bra. Har umgåtts med dem sedan den dagen jag lärde känna dem och det är över 20 år sedan. Vi har upplevt många roliga och tråkiga saker tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Ni är mina allra bästa vänner med :). Vi är olika på vissa plan men det vi ahr gemensamt är att vi har hjärtat på rätta stället och bryr oss om våra älskade :).

    Kram bästa Hanna!

    SvaraRadera
  2. Det har du så rätt i! Kram Bästa Anna

    SvaraRadera
  3. sadara, da fick du med mig ocksa :)...namen allvarligt, glad att fa va en av dina basta vanner. Du och Anna ar mina aldsta basta vanner och ett fatal till raknas till basta vanner men summa summarum; vi har sagt det forut, det ska till mycket innan varan vanskap skulle krasha. Kram fran basta Helena ;)

    SvaraRadera
  4. Precis... ett liv utan er skulle vara onaturligt!
    kram Bästa Helena

    SvaraRadera